Valve Hammer Editor Başlangınç Ayarları

 Valve Hammer Editor Başlangınç Ayarları

Valve Hammer Editor Başlangınç Ayarları

 Valve Hammer Editor Başlangınç Ayarları


valve hammer editor başlangınç ayarlari gösterdim ayarları sabit bir şekilde valve hammer editor cs 1.6 harita oluşturabilirsiniz valve hammer editor bir çok anlatımı sunmaktır ancak ben video halini sizinle paylaşmak istedim valve hammer editor kurulumu ve anlatımı sizlere sundum dikkatli bir şekilde adımlarımı izleyin sizde cs 1.6 2021 mapper olabilirsiniz türkiye en fazla 4 tane mapper bulunmakta bunlarda max 10 15 tane türk haritası oldugu biliyorum yabancılar bizden daha cok harita yapiyorlar sızde öğrenin rehber videolarını cekiyorum ücretsiz bir şekilde sizlerde valve hammer editor öğrenerek cs 1.6 mapper olabilirsiniz sizinde ölümsüz bir haritanı olmasını istemezmiydiniz kanal abone ol ve destek için yorum atmanız yeterlidir sizden başka birşey istemiyorum teşekürler  video alt kısmında izleyin




Yorum Gönder

0 Yorumlar